Friday/Saturday

I fredags packade jag Ballerinas sista saker och åkte sedan direkt till familjen Uddenstig, där Ballerina stått i några månader. Där red jag henne en sista gång, putsade det sista och pussade på henne. Vid åtta på lördagsmorgonen kom mamma, vi borstade henne och åkte sedan iväg mot Sollebrunn. Resan gick bra och Ballerina kände sig redan som hemma när vi kom dit, lugn och visade ponnyn som vi släppte ihop henne med att det var hon som bestämde.

Sedan skrev vi kontrakt och åkte tillbaka till Ballerina för att säga hejdå, då kom tårarna och jag sa till henne att jag kommer sakna henne men att hon kommer få det jättebra med Filippa och Linda!

 

När vi kom hem var jag helt slut och la mig på soffan och sov i två timmar, gick sedan upp till stallet för att fixa.

Men vad tiden går fort (när man har roligt), gick upp dit vid fem tiden och tänkte, ja men vad bra, då är jag ju klar vid åtta och kan släppa in och gå hem sen. Men jag var inte hemma förens vid halv elva(!).

 



Kommentarer
Maria

Tack för din härliga tidsreseberättelse med Ballerina, det var mycket intressant och roligt att följa den. Fina bilder du delar med dig av också!

Kram

2012-04-02 @ 19:54:45
Hanna svarar:

Tack själv för alla fina kommentarer Maria! Det ploppar upp många minnen när jag ser bilderna.

kram

2012-04-02 @ 21:30:52
URL: http://ryttarehl.blogg.se/
Märta

Ballerina får det säkert bra i Sollebrunn. Fin skogsväg och fina hästhagar för ridträning.

2012-04-08 @ 21:01:19
Hanna svarar:

Ja, det är jag säker på att hon kommer få. Håller med!

2012-04-09 @ 09:05:38
URL: http://ryttarehl.blogg.se/


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0