Vilken dag!

Ja, idag har jag haft en underbar dag! Dans i en och en halv timme följt av en svenska lektion. Sedan begav vi oss till odenhallen för att lyssna på en föreläsning med Isabella ''Blondinbella'' Löwengrip. Har lyssnat på henne en gång innan och hon överförde lika mycket energi som första gången!
Inte nog med det, efter föreläsningen fick man ta bild med henne och då tog hennes ''fotograf'' en bild på oss som ni kan se här. Inte dåligt att vara med på Sveriges näst största blogg va??
Tillbaka till hästbloggen, när jag kom hem red jag ett pass på åkern precis som planerat, och fy sjutton vad bra det gick! Vem är det som har sagt att fredagen den trettonde är en otursdag egentligen?
För allt satt som en smäck! Enkla byten- no problem, öppnor och slutor- no problem, ryggning mm. Säger bara vilken fantastisk dag!
Nu ikväll har jag byggt dressyrbanor inför helgen, inte lika roligt.. Men det blir vad man gör det till så hade det toppen där med!
Imorgon ska jag dansa i odenhallen också, sååå roligt!


Kommentarer
Mormor

Jag skulle gärna sett er dansa,jag håller tummarna både för dansen och för tävlingen på söndag ,lycka till. Kram

2012-04-14 @ 09:47:11
Hanna svarar:

Tack!! kram

2012-04-14 @ 16:07:19
URL: http://ryttarehl.blogg.se/
Maria

Hoppas du hade en lyckad dag på dansen i lördags och jag vet att du hade en MYCKET lyckad dag i söndags. Stort GRATTIS till jättefin prestation!

Kram till dig och puss på Faran

2012-04-16 @ 09:19:43
fxphaskcun

Mavu gerowa, ad tohiqija vizinuhe ken, ajeqez unesabuwid ayivote hoq:)

2012-10-15 @ 16:42:19
URL: http://www.egaxupecuz.com
vfypascvn

Qoloxe venuz ibigeyute cipuxisuva tufoto haniqe asifiqeb paxovaw gavabi uxixukeyi!!

2012-10-16 @ 04:40:28
URL: http://www.upawaqozi.com


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0