Fredag 18 maj

Hej!

Som ni märkt har jag tagit en bloggpaus och kommer inte tillbaka riktigt än eftersom nästa vecka har jag slutprov i matte D och engelska prov på en hel grammatikbok. Behöver jag ens säga att jag är skoltrött? Det är jag i alla fall och som tur är så är tvåan snart slut, tack och lov!

 

Jag var hos doktorn, men det var ingen halsfluss. Efter det hände det något annat konstigt med min kropp och jag sov 2-3 timmar mitt på dagarna fast jag hade sovit jättebra hela nätterna. Fick åka hem från skolan för att jag somnade på lektionerna mm. Vi köpte blutsaft (innehåller mängder av järn) och nu är jag pigg igen och får hoppas att det håller i sig.

 

Förra helgen var jag i Gäsene och tävlade där jag kvalade till MSV:B och imorgon åker vi till Borås och tävlar lagtävling div 1, LA:4 och MSV:1.

Muffe har fått fång också.. Vetrinären var här och nu går han på en stark medicin i lite mindre än två veckor till. Om han inte blir bra efter det finns det inte mycket mer att göra.. 


Kommentarer
Maria

Härligt att läsa dina blogginlägg igen! Skönt att du är piggare men mycket tråkigt med Muffe, hoppas att han bättrar på sig. GRATTIS till jättefina tävlingsinsatser och finfina procent. Du är fantastisk ! Kram

2012-05-23 @ 09:38:41
Märta

Stackars lille Muffe. Han ser inte riktigt glad ut. Bryr sig heller inte om hur har tar sig ut på fotot. En unik bild på en liten ponny med bara ett stort hästhuvud och ett sorgset öga.

2012-05-25 @ 22:48:55


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0