2011

2011 fick bli mitt och Ballerinas sista år tillsammans.

Som året innan tränade vi inför vårens tävlingar och när tävlingarna började hoppade jag upp en klass alltså till LA, här räknade jag ju såklart inte med placeringar men jag ville klättra upp ett snäpp för att prova på det. Det gick bra men inte lika bra som de klasserna vi ridit innan.

Vi startade upp till LA:P1 och vi gjorde inga större missar så jag var väldigt nöjd och glad efter ritten och det är så roligt att ha startat det med henne!

Sista lagtävlingen med världens bästa lag...

Vetlanda i år igen, samma som vi gjort tidigare så startade vi LA klasserna, denna gången startade vi till och med SM-klassen som var LA:4 och går på lång bana, det gick riktigt bra! Både jag, mamma och tränaren grät av glädje!

Red hemma på gärden

Glömde nämna i inlägget 2010 att Ballerina fick en ny kompis, Skånhällas Juni. En New forest ponny, visst är Juni och Ballerina lite lika varandra?

I slutet av sommaren fick dem ytterligare en kompis, min foderhäst Grandeur

och vi har både haft fina stunder tillsammans och fula stunder tillsammans (eller åtminstone jag, haha)

MIN älskade Ballerina kommer inte vara MIN älskade Ballerina längre, men fortfarnade lika mycket älskad! Älskar dig Ballis!



Kommentarer
Maria

Härlig läsning, Hanna och så fina bilder.

Kram

2012-04-01 @ 20:44:00


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0