Trött

Denna dagen har varit som alla andra onsdagar förutom att min hjärna inte var med ett tag.

Gick i skolan som vanligt och åkte med bussen hem, cyklade från busshållplatsen (3 km) hem och hemma kommer jag på att jag inte har någon nyckel, och alla reservnycklar hängde inne i huset. Min bror kom inte hem fören ca två timmar senare så jag gick upp till stallet och mockade i kläder som jag hittade där, mjukisbrallor och en reflexväst, haha! Böt sedan om igen och cyklade ner till busshållplatsen igen och tog bussen in till stan för att äta en bit tårta med konsertgänget.

Red sedan en tur i skogen och ikväll var det US-möte. Nu är jag trött.

 

Rapport om tävlingen i söndags kommer när jag fått bilderna, kan säga att jag är otroligt nöjd!

Igår tömkörde jag honom en sväng och mot slutet betedde han sig som en hingst som fått syn på ett sto, galen häst! Jag tycker att det är roligt att se honom bete sig så ibland, som en unghäst fast han är en gubbe, han blir så stor och elegant!

Ungefär såhär stor blir han:



Kommentarer
Maria

Mycket stilig!!!!

2012-04-20 @ 08:07:27
Anonym

2012-04-20 @ 19:58:21
märta

Ja han är ståtlig. Kråmar sig likt en påfågel. Jag undrar vad han ser - blicken är borta i fjärran.



Ja, det där med nycklar är ett problem, som kostar tid och ansträngning.

2012-04-20 @ 20:04:24
Hanna svarar:

Grandeur den grande!

Om jag inte minns fel var det några hästar som galopperade en bit bort.

2012-04-24 @ 21:21:31
URL: http://ryttarehl.blogg.se/
kuxorkxsfyi

I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.|

2012-10-16 @ 14:55:39
URL: http://www.veyopon.com


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0