2009

Tiden går fort när man har roligt, vi rullar in på 2009 och jag hade redan ägt Ballerina i två år.

Vi myste och hade det roligt. Tävlade gjorde vi också, både hopp och dressyr.

Tog våran första placering i dressyr som var en vinst, glömmer aldrig den känslan, hur lycklig jag var.

 

Red hemma på gärden.

Ellen hade fått en foderponny och vi gav oss ut i skogen och fotade.

 

Men hoppningen började gå dåligt, hon vägrade varje tävling. Vilket var väldigt ovanligt, för det hade hon aldrig gjort innan.

Vi kollade upp henne och det fanns en anledning till varför hon vägrade, kotledsinflamation. Hon fick behandling och vila.

Men vi kom igång så småningom och började tävla igen, denna gången bara dressyr då jag förstod mig på det mycket bättre.

 

Massor utav lagtävlingar och vi hade så roligt!!

 

Vintern kom, och vi tog fram tolkningsselen igen.



Kommentarer
Berit

Jag kommer ihåg den gången ni var ute i skogen och fotade varann...;) Som synes på bilden var Ellen livrädd. Alltid detta tjat om väst, hjälm osv och så sitter hon där utan allt dessutom utan träns på Smulan. Hon sa då hon kom hem att hon tyckte det var skitläskigt, men vad gör man inte för storkusinen...;)

2012-03-28 @ 08:26:57
Anonym

Så ljuvliga bilder, Hanna. Ballerina är verkligen fin och den söööööta Smulan.

Kram

2012-03-28 @ 15:51:15
Maria

ovanstående var skrivet av mig.

Maria

2012-03-28 @ 15:52:20
Hanna svarar:

Berit: ja vad gör man inte för mig!? haha, snygga bilder blev det iallafall och jag kommer ihåg hur svårt det var att få ellen att le, eller det gick ju inte.



Maria: Tack! Så mycket minnen när man ser alla dessa bilder! kram!

2012-03-28 @ 16:27:56
URL: http://ryttarehl.blogg.se/
Berit

Ja, men det var ju för hon var sååååå himla rädd...;)

2012-03-28 @ 20:18:35
Märta

Mina kommentarer kommer sent, men vi håller på att göra i ordning i badrummet och lite till och har hantverkare här nästan alla dar utom söndagar. Allt är en stor oreda.



Föremålen, miljön och vyerna är en glädje att se.

2012-04-01 @ 19:34:39
Hanna svarar:

Det gör inget, Läser dem ändå! Hoppas badrummet blir bra!

Tack!

2012-04-02 @ 00:19:29
URL: http://ryttarehl.blogg.se/


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0