2010

Jag/mamma blir sämre och sämre på att ta kort, så har inte så mycket bilder från de senaste åren, men några har jag rotat fram som jag kan bjuda på.

 

2010, here we go!

 

Tränade inför årets kommande individuella tävlingar och lagtävlingar. Våren kom och tävlingarna drog igång, vi hade det så roligt med alla lagkompisar och plockade några placeringar men ibland hade vi för hårt motstånd för att nå en placering.

 

Snygga och duktiga stöttare och hästskötare.

 

Sommaren kom och vi var på träningsläger hos tränaren och där anmälde jag mig och Ballerina i sista sekund till New forest SM i Vetlanda.

Hela min familj åkte ner plus Ellen, vi tältade och Ballerina fick stå i en mysig box. Andra dagen startade jag två klasser, placeringar i båda. Dagen efter tävlade vi en klass men ledde inte till någon placering. På eftermiddagen var det utställning och Ballerina fick guld!

Har MASSOR utav bilder här ifrån, men dem är spårlöst försvunna..

 

Tävlingarna fortsatte

 

Sedan var vintern framme igen

 



Kommentarer
Maria

Så härliga bilder !

2012-03-29 @ 13:57:21
Märta

Fina anteckningar och bilder till minnesarkivet - varierade och en gläde att titta på dem.

2012-04-01 @ 19:54:21


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0