Jobbig dag..

Dagen idag har inte alls varit som jag planerat. En hög med läxor som väntat, en hage som behövts byggas och en Muffe som väntat på att få komma ut. Det enda vettiga jag gjort min sista dag på påsklovet var en lång skrittrunda i skogen.

Hela förmiddagen låg jag i soffan och sov, funderade på vad jag ska göra när jag inte har någon häst längre, vilket jag inte lyckades alls bra med och stack ut för att rensa hjärnan.

Red en lång jättehärlig skrittrunda i skogen och mötte inte på någon älg eller liknande, tur var väll det för då hade jag skitit ner mig! Men mötte däremot på några människor, vilket jag aldrig gjort i skogen innan. Trevligt trevligt!

På eftermiddagen skulle jag ta tag i en uppsats, men råkade lägga mig ner och somna igen.. Så nu vet ni vad jag måste göra, den ska vara inne innan klockan 00.00 ikväll.



Kommentarer
SHUNi- hästblogg

SV; Tack så mkt :) och ja visst är det så, den perfekta känslan är svår att uppnå men när man väl finner den så känns ju allt så lätt! :D

2012-04-10 @ 10:38:20
URL: http://shuni.blogg.se/
Märta

Vet du att Faran är älgrädd, eller tror du det bara? Jag har hört att vissa hästar sticker iväg om dom ser älgar.

2012-04-15 @ 18:25:03


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0