Göteborg Horse Show

I lördags var det dax för Göteborg horse show 2012. En enormt stor hästfest! Har inte varit där nu på två år, men i år var det dax, som sagt.

Vi hade bara biljetter till förmiddagsföreställningarna, och till min besvikelse var det ingen dressyr alls. Hoppning, ännu mer hoppning, GP-ponny (hoppning), hundagility, gymkhana och ännu mer hoppning. Självklart blev det lyckat ändå, mässan, folksamlingen, arenan, alla fantastiska funktionärer och massor mer!

Kommer visa er vad jag fick med mig hem en annan dag.




Kommentarer
Maria

Ja, det är en härlig atmosfär under dessa fantastiska hästdagar. Själv hade jag förmånen att få vara där torsdag och fredag.

Ha det gott!

Kram

2012-02-28 @ 10:54:11


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0