Slut på lov, för denna gången

Måndag igen, vilket innebar skola efter ett lugnt och skönt lov. Den rullade i vilket fall på som vanligt och slutade tre timmar tidigare än vad jag skulle, skönt!

Ikväll var det träning för tränaren, vi övade på mycket samling och övergångar.

För några år sedan tyckte jag övergångar lät så fruktansvärt enkelt att göra (trav till skritt, skritt till trav, trav till galopp, osv.), men att få till en helt perfekt övergång är svårt!

Kollade igenom en bildmapp på datorn och hittade den här äckliga bilden. Nej, det är inte Faran som är äcklig, men kolla det gula små prickarna på hans ben. Äckliga flugägg! Sommaren är självklart den bästa årstiden, men alla insekter och kryp är något av det värsta som finns!




Kommentarer


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0