Crazy in love

Hela veckan har vi övat inför konserterna, vilket inneburit att jag inte hunnit med att rida ordentligt. Dessutom kunde jag ju inte köra på som vi brukar göra heller eftersom han hade en vilovecka veckan innan. De dagar som jag inte var hemma alldeles för sent var det iallafall väldigt skönt att komma ut och få lite frisk luft och mysa.

I torsdags var det i vilket fall dax för första konserten. Jag som aldrig stått på en scen innan och absolut inte med 540 personer i publiken. Man kan säga att jag var nervös, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen timman innan. Men efter första konserten var jag inte alls nervös längre, utan bara super taggad inför det sex kommande konserterna.

Nu är det över, men jag längtar redan tills nästa gång! Har lärt mig så otroligt mycket. Till exempel att stå på en scen inför människor och klara av att göra de saker som är tänkt, hur jag ska vara som person i en publik i fortsättningen (brukar inte klappa så mycket) men det blir så otroligt mycket roligare för dem som står på scenen om publiken är med!

Jag har gjort något jag inte trodde jag skulle våga och det har varit hur roligt som helst. Alla som var med, solister, kören, orkestern och mitt dansgäng är så himla underbara! Utan dem skulle det inte blivit så roligt som det blev.

Den läskiga publiken som faktiskt inte var ett dugg läskig, utan bara helt underbar!




Kommentarer
Mamma

Det var en helt fantastiskt konsert, vilka ungdomar vi har i Falköping! jag njöt av varje sekund och ville aldrig att det skulle ta slut, super stolt över dej Hanna<3

2012-03-17 @ 23:08:03
Märta

2012-03-18 @ 20:26:20
Märta

Oj, vilken underhållning du/ni bjuder på. Du är ju en super-tjej. Var får du all ork från? Allt som är roligt går lätt, men dygnet har inte mer än 24 timmar - skolan,läxor,hästar som skall skötas och ridas och nu även dansare. Det var strålande att se er dansa på filmen. Jag ser fram emot nästa föreställning.

2012-03-18 @ 20:35:17
Mormor

Ni var helt fantastiska, att ni var så profsiga kunde jag aldrig tro,både jag och morfar tyckte att det var så roligt att få se er alla fina ungdommar,vi vill gärna komma nästa år också,det ser vi fram emot,kram



2012-03-19 @ 15:22:37
Maria

STRÅLANDE HANNA !

2012-03-20 @ 10:20:03
Hanna svarar:

Mamma: Tack!



Märta: Jag älskar att ha saker att göra hela tiden, dansen har jag som ett tillval i skolan istället för någon annan kurs. Men till denna föreställningen har vi tränat utanför skolan och nu är det över, det börjar igen till hösten inför det nästa årets föreställning, då får du komma och kolla!



Mormor: Tack! Det får ni göra! kram!



Maria: TACK!

2012-03-20 @ 10:50:30
URL: http://ryttarehl.blogg.se/


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0