Nytt

Ett av inköpen på mässan, transportskydd!


Kommentarer
Maria

Ååååååååååååå, stiligt !!!!!!!

Kram

2012-03-05 @ 10:06:31
märta

Stilig mannekäng och en skönhet! Men det beror inte på kläderna när det gäller hästar. De är vackrast utan textiler eller annat på kroppen.



Vet du vart Ellens blogg har tagit vägen? Har hon avslutat den?

2012-03-07 @ 20:13:56
Hanna svarar:

Maria: Han klär verkligen i skydden! kram!



Märta: Håller med, hästar är vackrast utan någonting!

Jag försökte gå in på den, men det verkar som hon har tagit bort den.

2012-03-10 @ 15:24:05
URL: http://ryttarehl.blogg.se/


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0