Panik!

Får snart panik, har inte kunnat rida ordentligt på ett bra tag nu och missar bara ännu mer i skolan. I söndags fick jag plötsligt jätte ont i halsen och dagen efter feber, snuva, hosta, nysningar och fortfarande ont i halsen.. Så ingen skola och ingen ridning.

Jag har inte tid att vara sjuk!

Fast det var väll på tiden nu, senast jag var sjuk var nog i sjuan, alltså fyra år sedan. Var i skolan och hämtade en hög med skolböcker som jag måste ta tag i.

 

I lördags var Sara här en sväng och hjälpte mig. Vi övade gymnastik, mycket volter, lite tempoväxlingar och lite samling. Så roligt, tack för hjälpen Sara!

I söndags gav vi oss ut på en liten lugn och mysig tur i skogen och igår var det tänkt att träna för Annika, men det var jag tvungen att ställa in..




Kommentarer
Maria

Krya på dig Hanna, & "var sak har sin tid".

Kram

2012-03-21 @ 07:09:45
Hanna svarar:

Tack, det har väll det.

Kram!

2012-03-21 @ 08:26:46
URL: http://ryttarehl.blogg.se/
Märta

Vilken härlig bild. Jag blir glad i själen när jag ser den ömhet hästarna har för varandra.



Du var inte ensam om att ha halsont förra helgen och framåt, men det är ingen tröst för dej. Jag har ju tid att vara sjuk, men knappast du.

2012-03-25 @ 18:31:40
Hanna svarar:

Ja, man blir verkligen glad utav bilden! Stor och liten. Det var faktiskt första gången som Muffe och Faran träffade varandra, inga sparkar eller det minsta tjuriga utan bara ren kärlek.



Ajdå, det är jobbigt att vara sjuk i vilket fall antar jag.

2012-03-25 @ 18:56:27
URL: http://ryttarehl.blogg.se/


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0