Vilovecka/Pluggvecka

I skolan denna veckan har jag sammanlagt haft fem prov, vilket inneburit att jag inte hunnit med att rida och tänkte då att Faran kunde få sig en vilovecka innan alla tävlingar drar igång.

Veckan som kommer nu är jag ledig från skolan eftersom det är övning inför uppvisningarna (som jag är med och dansar i) på torsdag och fredag. 3500(!!) personer ska se föreställningarna, jag börjar bli lite nervös nu. Men jag ska klara det!

Nu ska jag käka en semla sedan ska jag och Ellen ut och gå med Juni och Faran i det underbara vädret!



Kommentarer
Märta

Det var fantastiskt kul att se rörliga bilder och höra kommentarer. Du är verkligen duktig, som hinner med så mycket - skolan, ridning och dessutom dans. Men låt till vidare bara inte skolan bli lidande på de andra intressena!



Vad är det ni dansar? - är det i skolan eller fristående från skolan?

Du kommer att klara det fint. Du är så ambitiös. Jag skall hålla tummarna. Var och när på dagen är föreställningarna?

2012-03-11 @ 15:30:04
Hanna svarar:

Tack så mycket!



Vi ska dansa på stadsteatern i Falköping. Det är utanför skoltid men det hör till skolans musikprofil.

Det är solister, en stor orkester, 70 st som är med i kören och fem dansare som är med. Föreställningarna visas för alla på gymnasiet och alla högstadieelever i kommunen på dagarna under skoltid. sedan på kvällarna får vem som helst komma och kolla som köpt biljett.

2012-03-11 @ 15:51:13
URL: http://ryttarehl.blogg.se/
Maria

Lycka till på uppvisningarna, det kommer gå galant!

Kram

2012-03-12 @ 07:57:26
Mormor

Jag ser verkligen fram tills Fredag kram på dig.

2012-03-12 @ 14:12:13


Gör mig glad, lämna en kommentar här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ryttare Hanna Lovisa

Hejsan! Mitt namn är Hanna Eva Lovisa Josefsson, hästtokig ut i fingerspetsarna. På denna bloggen följer du mitt ryttarliv, allt från vad jag pysslar med i stallet, träning och tävling.

RSS 2.0